» Квалитет на услуга, рекламации
Квалитет на услуга и рекламации

 

Го повикав наведениот број, но никој не се јавува?

Во тој случај проверете дали сте се јавиле во времето наведено за отворена линија, секој работен ден 10:00-12:00 и 13:00-15:00. Ако ни во овој термин не добиете одговор, обидетете се со повторен повик или испратете e-mail. Во случај на незадоволство можете да го контактирате менаџерот на компанијата, преку  e-maila info@slikomania.mk ----------- .

 

На мојот email немам добиено одговор во рок од 48h, во што е проблемот?

Во тој случај обидете се да ја повикате нашата постојано отворена линија ---(наскоро)--- или да го контактирате менаџерот на компанијата преку e-mail info@slikomania.mk -------------.

 

Доколку не сум задоволен со Корисничкиот сервис, кому можам да се обратам?

Во тој случај ве молиме контактирајте го менаџерот на компанијата преку e-mail info@slikomania.mk -------.

 

Како треба да постапам кога сакам да направам рекламација на слика?

Во тој случај треба да не контактирате, или преку e-mail reklamacii@slikomania.mk --------, или преку формуларот за контакт на веб страната. Потоа во рок од 48h ке Ве контактира службеник од Сервисот за корисници, за да Ве упати во понатамошните чекори за рекламација.


Ако добијам оштетена слика, што треба да направам?

Купувачот е должен да провери дали пакетот е оштетен при превозот дури и пред курирот да го отвори пакетот, па да ја провери моменталната состојба на сликата. Доколку производот е оштетен за време на превозот, треба веднаш да го рекламирате кај курирот. Само така ќе ги препознаеме Вашите тврдења за рекламација на одредена слика.


Сакате да не оцените?

Отворени сме за сите пофалби, сугестии, но и критики. Своето мислење можете да го искажете преку нашиот ФОРМУЛАР НА ЗАДОВОЛСТВО.

 


OTliNzd